Archiwum 10 listopada 2015


lis 10 2015 Sklep rowerowy nie musi mieć szerokiej oferty...
Komentarze: 0

W Internecie zazwyczaj istnieje oczekiwanie, że wszystkie towary będą dostępne w tysiącach opcji i że każdy klient będzie mógł przebierać w nich dobierając nawet najdrobniejsze szczegóły każdej propozycji. W praktyce jest to jednak wręcz szkodliwe, czego dobrym przykładem są sklepy rowerowe. Jako najlepszy przykład sklep rowerowy można pokazać dlatego, że akcesoria rowerowe i rowery w ogóle to obszar, na którym pojawia się ogromna ilość produktów bardzo mocno zbliżonych do siebie wizualnie, przynajmniej w kwestii ogólnej stylistyki, ale rozrzut jakościowy jest ogromny. Jeśli sklep rowerowy oferuje dużą ilość zbliżonych do siebie rzeczy, to najprawdopodobniej istotna część z nich jest bardzo słaba jakościowo i zakup takiej rzeczy byłby poważnym błędem. Oczywiście sklep rowerowy musi posiadać rozwiązania przygotowane do zaspokajania bardzo różnych potrzeb zgłaszanych przez bardzo różnych ludzie. Nie to jest sednem problemu. Chodzi o to, że jeśli dla jednego rozwiązania proponowane jest kilkanaście opcji, sklep rowerowy prawdopodobnie nie prowadzi żadnej ich weryfikacji i kupowanie w nim jest podjęciem ryzyka, a każdy klient ma prawo oczekiwać, że oferta sklepu rowerowego jest jednocześnie poradą.